Kocaeli Haber

SEDAŞ’TAN KARANLIK AÇIKLAMASI: “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖNCELİĞİMİZ”

Gazetemiz BugünKocaeli.com’da yer alan “SEDAŞ şaşırmadı, karanlığa gömdü!” başlıklı haber sonrası SEDAŞ, konuya ilişkin bir açıklama yaptı.

Abone Ol

SEDAŞ Kurumsal İletişim ve Müşteri İlişkileri Müdürlüğü tarafından gazetemizde yer alan habere ilişkin yapılan açıklamada Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), Kocaeli Bölge Müdürlüğü'ne bağlı saha ekiplerinin olay anında hızlı bir şekilde müdahale ettiğini belirtti. Yapılan açıklamada, söz konusu kesintinin ana fider üzerindeki yer altı kablo arızası ve kabin içerisindeki hücre arızasından kaynaklandığı ifade edildi.

ALTERNATİF ENERJİ NOKTASINDAN BESLENDİ
Arıza tespit edilir edilmez güvenlik önlemlerinin alındığını belirten SEDAŞ, arızalı bölgelerin ayırılarak alternatif enerji besleme noktalarından bölgeye yeniden enerji sağlandığını bildirdi.

SEDAŞ, 2 milyonu aşkın müşteriye hizmet verdikleri Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de müşteri memnuniyetinin öncelikleri olduğunu vurgularken, kamuoyunun bilgilendirilmesi konusundaki desteklerinden ötürü basına teşekkür etti.

SEDAŞ’ın açıklaması şu ifadelerle sona erdi:
“Kamuoyunun doğru bilgilendirilmesi noktasında vermiş olduğunuz destekten ötürü teşekkür ederiz. Müşteri memnuniyeti her zaman önceliğimizdir.”,