Türkiyenin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olan CMC Türkiye KOBİlere özel yeni nesil çağrı merkezi uygulaması olan Ulaş Kazanı hayata geçiriyor. 20 Eylülde EticaretSEM ve Eticaret Merkezi A.Ş tarafından gerçekleştirilen Türkiye Teknoloji Buluşmalarında lansmanı yapılan uygulama ile işletmeler müşterilerine dakikalar içinde ulaşabilecek.
Türkiyede bir ilk olan Ulaş Kazan ile KOBİler kontrata gerek duymadan uygulama üzerinden kişiselleştirdikleri kampanyaları planlayarak binlerce müşteriye ulaşabiliyorlar. Çeşitli paketlerin sunulduğu uygulamada işletmeler bütçelerine uygun seçenekleri tercih edip uygun maliyetlerle çağrı merkezi hizmeti alabiliyor. Müşteri memnuniyeti borç tahsilatı acil durum bilgilendirme pazarlama ve satış kampanyaları gibi çeşitli amaçlar için kullanılabilen Ulaş Kazan ile işletmeler hızlıca sonuca ulaşabiliyor. Kampanya asistanı sayesinde alanında uzman danışmanlar ile etkili kampanyalar oluşturulabiliyor. Üstelik hizmet sonrası cevaplar detaylı olarak da raporlanıyor.
DAKIKALAR IÇINDE BINLERCE MÜŞTERIYE ULAŞILABILIYOR
TOBB E-Ticaret Sektör Meclisi Başkan Yardımcısı Merter Özdemirin açılış konuşmasını yaptığı Türkiye Teknoloji Buluşmalarında CMC Türkiye Genel Müdürü Aytaç Aydın da bu yeni uygulamalarını anlattı. Ulaş Kazan ile KOBİlerin işlerini kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirten Aydın bu uygulama ile işletmelerin hızlıca kampanya oluşturup arama yapabileceğini anlatıyor: Türkiyede bir ilk olan Ulaş Kazan sistemi ile KOBİler kampanyalarını kendileri oluşturup zamanlamasını ayarlayıp istedikleri gibi kişiselleştirebilirler. Sözleşmesiz kullanabilecekleri her bütçeye uygun bu hizmetle dakikalar içinde binlerce müşteriye ulaşabilecekler.
CMC TURKEY HAKKINDA:
Türkiyenin en büyük dış kaynak sağlayıcı şirketlerinden ve Mid Europa Partners yatırımlarından biri olan CMC Turkey beş bini aşkın çalışanıyla İstanbul Malatya Şanlıurfa Rize Bayburt ve Van olmak üzere toplamda altı ayrı lokasyonda hizmet veriyor. Kendi sektöründe lider 100ün üzerinde iş ortağına çağrı merkezi sosyal medya ve bulut bilişim hizmetleri sunan CMC Turkey başta Tele-Satış Tele-Pazarlama Müşteri Hizmetleri Tahsilat Yönetimi Teknik Destek Sosyal Medya olmak üzere müşterilerinin ihtiyaçlarına özel çözümler oluşturuyor. Bulut bilişimi Türkiyede en yetkin kullanan teknoloji öncülerinden olan CMC Turkey müşterilerinin her ihtiyacına çözüm odaklı yaklaşıyor.
Çok kanallı bir iletişim merkezi olarak çağrı merkezi sosyal medya web chat mobil ve e-posta kanallarını tek bir platformdan takip edebilen ve bütünleşik olarak yönetebilen CMC Turkey uzman sosyal medya müşteri temsilcileri ile 7/24 monitoring ve itibar yönetimi hizmetini Türkçe İngilizce Almanca Rusça Arapça başta olmak üzere birçok dilde sunuyor.