Ekonomi

YENİLENEN KAFE-FIRIN KONSEPTİYLE ASLI’DAN ÖĞRENCİLERE VE KAHVESEVERLERE ÖZEL KAMPANYALAR!

Aslı, öğrencilere yönelik "Salı Kampanyaları" kapsamında her salı seçili kahvelerde yüzde 50 indirim sunuyor

Abone Ol

Eksim Holding bünyesinde yer alan ve kafe-fırın konseptiyle yenilenen Aslı, sunduğu yeni kampanyalarla dikkat çekiyor. Öğrencilere özel indirimler, akşam saatlerinde hediye kahve fırsatları ve çevre dostu projeleriyle Aslı, kahveseverleri mağazalarına davet ediyor.

ÖĞRENCİLERE "SALı KAMPANYALARI" VE AKŞAM İNDİRİMİ

Aslı, özellikle öğrencilere yönelik indirim kampanyalarıyla adından söz ettiriyor. Her salı günü seçili kahvelerde yüzde 50 indirim sağlayan marka, "Akşam İndirimi" kapsamında ise her akşam saat 18.00’den sonra satın alınan sütlü tatlı ve pastaların yanına kahve hediyesi sunuyor.

Aslı ayrıca, 5 kahve alan müşterilerine 6’ncı kahveyi ücretsiz vererek kahve tutkunlarına avantajlı fırsatlar sunmaya devam ediyor.

ÇEVRE DOSTU YAKLAŞIM: TERMOSLA GELENE İNDİRİM!

Eksim Holding’in israf karşıtı sosyal sorumluluk projesi "Yeteri Kadar En Doğru Karar" kapsamında Aslı, termosuyla gelen misafirlerine kahvelerde yüzde 50 indirim sağlıyor. Çevre dostu bu uygulama ile marka, sürdürülebilir tüketimi teşvik etmeyi hedefliyor.

Bunun yanı sıra, kahveseverler için 250 gramlık paketli kahvelerde "3 al 2 öde" kampanyası da mağazalarda geçerli.

YENİLENEN MENÜSÜYLE ASLI FARK YARATIYOR

Aslı’nın yenilenen menüsü de oldukça dikkat çekici. Espresso bazlı kahveler, kruvasan, sandviç, börek, kurabiye çeşitleri gibi klasik lezzetlerin yanı sıra, "Very Berry Muffin", "Van Stapele Cookie", "Ballı Tarçınlı Pasta", "Klasik Pavlova", "Lotuslu Pavlova", "Kakaolu ve Çilekli Tart", "Limonlu Mereng Pasta" ve "Dubai Cheesecake" gibi farklı tatlılar da müşterilere sunuluyor.

ESTEREASSO İLE KAHVE KEYFİNE YENİ BOYUT

Aslı, özel çay ve kahve karışımı olan "estereasso" ile kahve deneyimini farklı bir boyuta taşıyor. Ayrıca salep, portakallı sıcak çikolata ve özel kış çayları ile soğuk kış günlerinde misafirlerinin içini ısıtmayı hedefliyor.