Şirketten yapılan açıklamaya göre, 19 Şubat - 5 Mart'ta ŞOK mağazalarında ve Cepte ŞOK platformunda geçerli kampanya kapsamında, aynı Lio Zeytin ürününden iki adet alan müşterilere, ikinci üründe yüzde 50 indirim uygulanacak.

Lio Zeytin, sofralık zeytin kalitesinin yüksek olduğu Manisa'nın Akhisar ve Gemlik bölgelerindeki zeytin bahçelerinde yetiştiriliyor. Zeytinler toplandıktan sonra ŞOK Marketler'in üretim tesislerine getirilerek doğal fermentasyon işlemine tabi tutuluyor. Üretimin her aşaması kontrol edilerek el değmeden paketlenen ürünler, raflarda tüketicilerle buluşuyor.

ŞOK Marketler, "Tarladan Sofraya" uygulamasıyla çiftçiden doğrudan alım yaparak aracıları ortadan kaldırıyor. Tedarik edilen ürünler, tarladan tüketiciye ulaşana kadar denetlenerek kalite güvencesi sağlanıyor. Şirket, çiftçilere alım garantisi ve zamanında ödeme yaparak üretimin sürekliliğine katkıda bulunuyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen ŞOK Marketler Üst Yöneticisi (CEO) Uğur Demirel, ŞOK Marketler olarak müşterilere her zaman en kaliteli ve güvenilir ürünleri sunmayı hedeflediklerini belirtti.

MART AYINDA CÜZDAN DEĞİL, KART KONUŞTU! MART AYINDA CÜZDAN DEĞİL, KART KONUŞTU!

Demirel, "Anadolu topraklarının binlerce yıllık zeytincilik mirasına sahip çıkıyor, Lio markamız altında Türkiye'nin verimli topraklarında yetişen zeytinleri özenle seçerek hem zeytin hem de zeytinyağlarımızı ŞOK güvencesiyle sofralarla buluşturuyoruz. 'Tarladan Sofraya' uygulamamızla doğru tarım yöntemlerini gözeterek yerli tarıma ve çiftçiye önemli destek sağlıyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz yeni indirim fırsatı ile lezzet ve kaliteyi daha erişilebilir hale getirmekten mutluluk duyuyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi