Kocaeli Haber

KADEM MEDYADA ŞİDDETİ ELE ALINACAK

Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü kapsamında, KADEM bu yıl “Şiddete Seyirci Kalma” sloganıyla farkındalık yaratacak bir kampanya başlattı. Kampanya, medyada kadına yönelik şiddetin ele alınış biçimine dikkat çekiyor.

Abone Ol

MEDYADA ŞİDDETİN ETKİLERİ ARAŞTIRILDI
KADEM, kampanya kapsamında Türkiye’de geçtiğimiz yıl en çok izlenen 14 diziyi saniye saniye analiz etti. Çarpıcı sonuçlara ulaşan araştırma, dizilerde şiddetin sıklıkla bir unsur olarak kullanıldığını ve bu durumun şiddeti normalleştirip yaygınlaştırdığını ortaya koydu.

ŞİDDET HABERLERİNDE DUYARLILIK ÇAĞRISI
Haberlerde kadına yönelik şiddetle ilgili farkındalığın belli ölçüde arttığını belirten KADEM, dizilerdeki şiddet içeriğine de dikkat çekerek toplumda bu konuda daha fazla duyarlılık oluşturmayı hedefliyor.

“ŞİDDETE SEYİRCİ KALMA” KAMPANYASI TANITILACAK
Kampanya detaylarının paylaşılacağı kahvaltı programına basın mensupları davet edildi. Programın bilgileri şu şekilde açıklandı:

Tarih: 25 Kasım Pazartesi

Saat: 10:30

Yer: Maide Restoran