Genel Haberler

EFSANE KAMPANYA GERİ DÖNÜYOR: COCA-COLA’DA İSİMLİ ŞİŞE DÖNEMİ!

Coca-Cola, yıllar önce büyük ilgi gören ve tüketiciler tarafından beğeniyle karşılanan “Share a Coke” (Bir Coca-Cola Paylaş) kampanyasını yeniden hayata geçiriyor. Bu kez kampanya, dijital unsurlarla zenginleştirilerek modern bir dokunuş kazanıyor.

Abone Ol

Marka, son dönemde fiziksel deneyimleri dijital dünya ile birleştiren projelere ağırlık veriyor. Yeniden piyasaya sürülen isimli kutu ve şişeler, üzerlerinde bulunan QR kodlar sayesinde tüketicileri özel olarak geliştirilen bir dijital platforma yönlendiriyor. Kullanıcılar bu platform üzerinden kişiselleştirilmiş içerikler ve videolar oluşturma fırsatı buluyor.

Coca-Cola’nın bu adımı, özellikle Z kuşağı ile etkileşimi artırmayı hedefliyor. Kampanyanın Türkiye’de uygulanıp uygulanmayacağı ise henüz netlik kazanmış değil.